Trzymajsteryswejkariery

linia

Dużą popularnością wśród realizujących projekt cieszą się imprezy wyjazdowe. Są to wycieczki w najbliższe okolice, ale i w odleglejsze miejsca.

Warszawa 28.03.2009

W sobotę(28.03.09r.)odbyła się długo wyczekiwana wycieczka do Warszawy.

Na początku wszyscy udaliśmy się na lotnisko, poobserwować startujące i lądujące samoloty.

Pomimo bardzo skrupulatnych kontroli przy wejściu oraz dość silnego wiatru na tarasie widokowym wszystkim się bardzo podobało.

Po wizycie na lotnisku uczestnicy wycieczki podzielili się na dwie grupy.

Grupa historyczna udała się na zwiedzanie Warszawy.

Grupa matematyczno – techniczna pod kierunkiem pani Piotrowskiej tymczasem zwiedzała Muzeum Techniki. Każdy mógł znaleźć tam coś dla siebie, m.in. komputery, telefony, radia, a nawet pralki.

Wszystko to przykuwało naszą uwagę. Kiedy patrzyliśmy na te urządzenia, nie potrafiliśmy sobie wyobrazić, jak dzisiaj ich używać ze względu na rozmiar czy niezwykle złożony sposób ich użytkowania. Obserwowaliśmy również ciekawe doświadczenia fizyczne, które mogły rozwiać nasze wątpliwości, a czasem nawet zdziwić.

Potem pojechaliśmy do kina IMAX, gdzie obejrzeliśmy krótki film 3D pt.,,Afrykańska Przygoda".

Film był świetnie przygotowany, dzięki czemu nasze wrażenia były niezapomniane.

A oto kilka fotek:

Reszta na galerii II

linia

Jeden z pierwszych wyjazdów miał miejsce do Wieliczki, do kopalni soli.
/aby obejrzeć zdjęcie w całości należy kliknąć na miniaturkę/

Trzymajsteryswejkariery Trzymajsteryswejkariery Trzymajsteryswejkariery Trzymajsteryswejkariery TrzymajsteryswejkarieryTrzymajsteryswejkarieryTrzymajsteryswejkarieryTrzymajsteryswejkariery

linia

W ramach zajęć Akademii Krajoznawczej odbyliśmy dwie wycieczki po najbliższej okolicy.
Przewodnikiem był znakomity Jerzy Kapuściński.
Pierwszy wyjazd odbyliśmy 12 grudnia. Przebywaliśmy na terenie Świętokrzyskiego Parku Narodowego, gdzie oprócz Parku zwiedzaliśmy klasztor Ojców Oblatów na Świętym Krzyżu.
Następnego dnia byliśmy w Kielcach, gdzie mimo przenikliwego chłodu udało nam się zobaczyć najciekawsze miejsca - zabytki architektury, ale i miejsca dużo, dużo starsze - te, które ukazywały, jak pod względem geologicznym budowały się i tworzyły się okoliczne tereny...
poniżej fotoreportaż z tych wypraw